-CuTeMiUt78-

~salam perkenalan~ ..kebahgiaan tidak akan hadir dengan sekelip mata, ianya harus dipupuk dengan perasaan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

Isnin, 28 Julai 2008

citer..citer..

Pagi Isnin yang membosankan..selalunya...hari Isnin kat office ni memang sibuk yang amat..Kalau ikutkan hati cam malas je nak pergi kerja..baik main2 ngan amirul kat rumah..citer tentang si bulat amirul tu... hari ni ntah kenapa dia tak tinggal kat umah orang yang jaga dia..menangis2 suruh ayah dia dukung dia...tak pernah plak dia macam tu... ntah angin apa plak dia pagi ni...aku tengok dia macam tu..rasa tak sampai hati plak nak tinggalkan dia..tapi memandangkan...bulan ni je..dah 3 hari aku cuti masa dia demam ari tu..aku kuat kan semangat pergi kerja gak..'nak..jangan ler buat ibu susah hati ya nak...ibu kena kerja untuk amirul gak...untuk bantu ayah..keluarga kita...'

2 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama