-CuTeMiUt78-

~salam perkenalan~ ..kebahgiaan tidak akan hadir dengan sekelip mata, ianya harus dipupuk dengan perasaan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

Selasa, 29 Julai 2008

citer lagi...

Salam Semua...

Hari ni budak bulat si Amirul tu baik je...bangun tido...sengih2... jerit2 nak main bola...
slalunya gitu lah dia...celik mata..bola..nak tido..bola..setiap masa bola..bola..bola..
kat rumah tu..bola dia dari saiz yang kecik sampai ler yang besar...
dia kalau nampak bola...macam nampak apa..terjerit2 suruh beli...tunjuk ler mainan lain..tak nak dia..tapi kalau belikan bola...tersenyum simpul dia..emmmmm anak..anak..
Begitu lah keletahnya anak aku...penghibur hati kami suami isteri...pengikat kasih sayang kami..
betul la kata orang anak ni permata hati...tapi yang pelik nya tu..kenapa masih ada orang yang sanggup buang anak sendiri...sampai hati seorang ibu membuang zuriat sendiri, padahal budak tu tak berdosa apa pun...bila baca kat surat khabar..berita pasal pembuangan anak ni..aku jadi sebak dan sakit hati mengenangkan sikap mereka2 yang tak bertanggungjawab tu...emmm... dunia..dunia..begitu ler ragam manusia...

6 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama