-CuTeMiUt78-

~salam perkenalan~ ..kebahgiaan tidak akan hadir dengan sekelip mata, ianya harus dipupuk dengan perasaan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

Khamis, 31 Julai 2008

Citer Kawan...

Hari nak kongsi satu email dari kawan yang mengfwdkan kata2 ni buat semua kawan2..jom kita hayati..
Kawan...
bila rasa ingin menangis hubungilah aku...bukan aku nak suruh kau berhenti menangis......tapi mungkin aku boleh menangis dengan kau...
tapi tak leh ramai sangat....nanti habis air mata aku....

Kawan...
jika terasa tiba2 nak melarikan diri jauh dari masalah....hubungilah aku
aku takkan suruh kau berhenti....mungkin aku akan berlari bersama kau....
agar masalah kau boleh selesai.....cuma jangan terlalu laju... aku tak larat...aku nak kejar...kaki aku pendek....

Kawan..
jika kau kecewa keluargamu tak bahagia....beritahulah aku...
aku takkan buat kau benci kepada ibu bapa kau tapi…terimalah segala ketentuan Allah...

Kawan...
jika kau kecewa dengan hubungan kawan kau tu satu hari nanti....ceritalah pada aku....aku takkan sebut nama perempuan/lelaki itu...tetapi…cubalah jadi lelaki/wanita yang lebih soleh/solehah...

Tetapi kawan...
jika suatu hari aku berdiam diri... aku tidak membalas message kau...
aku tidak angkat panggilan dari kau....hubungilah aku segera...
sebab waktu itu aku....ermmm...
aku perlukan kau.....atau aku sudah tiada lagi di dunia ini...

Emmm....itulah kawan kan...sekarang ni kawan yang sama2 susah..memang sukar nak cari..klu kawan yang menyusah..senang je nak cari kan. Dari itu..berhati2lah berkawan..

6 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama