-CuTeMiUt78-

~salam perkenalan~ ..kebahgiaan tidak akan hadir dengan sekelip mata, ianya harus dipupuk dengan perasaan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

Isnin, 4 Ogos 2008

Citer Amirul lagi...

Salam semua..



Hari minggu lepas...hari bemalas2 dirumah...
tapi tak blh nak bermalas pun sebenarnya..bila dah kata duk kat umah tu..ada je benda yang dibuat.. so hari minggu lepas ni.. aktiviti aku mengemas umah...buang apa yang patut..

Hubby plak keja...makanya tinggal le aku ngan dak bulat Mirul tu... Aku sibuk mengemas..dia pun mengemas sama..aku menyapu..dia pun nak sapu gak tapi ntah apa2 yang disapu,menyepah lagi ada ler.....emmmm memang tak blh duk diam walaupun seminit...

pastu aku kemas ler kotak2 yang tak guna...ingat nak buangkan je..buat menyemak umah je.. Tapi nak tahu apa dak mirul tu buat...dia blh masuk salah satu kotak yang aku nak buang tu..dia boleh duk kat dalam tu.... pastu dia suruh aku tolak dia, suruh jalan...mana dia dapat idea tu pun aku tak tahu...bijak2... ni aku sertakan gambo dia masa duk dalam kotak tu....






ni ler aksi2 dia duk dalam kotak tu..suka bebenornya..hai ler anak2 macam2 gelagat yang dia buat...kelakar betul gayanya tu... nak marah pun dah tak termarah dah....

11 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama