-CuTeMiUt78-

~salam perkenalan~ ..kebahgiaan tidak akan hadir dengan sekelip mata, ianya harus dipupuk dengan perasaan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

Isnin, 18 Ogos 2008

Mirul.......

Salam Semua,
Hari minggu dapat main2 ngan mirul, rasa hilang semua stress. Tak ingat semua masalah yang melanda. Seronok sangat rasanya dapat melayan kerenah dia. Macam2 aksi dan gelagat yang dia buat. Terhibur betul tengok dia. Tengok je ler gelagat dia ni..


ni budak baru bangun tido dah nak main bola.. tu segala bola dia...

brooommm...broommm...broomm.. dia buat aksi macam naik moto ler plak, kaki siap boleh masuk celah palang krusi tu, sib baik blh keluar, klu tak..alamat kena potong palang tu..
aksi mat rempit...ini budak, klu naik ini keta mesti mau 'up'2.... sib baik tak jatuh nak..
itu lah gelagat budak baru bangun tido...camtu ler dia kalau ibu dia kat rumah...ngada2 dia jadinya.. emmm..takper ler nak, nak ngada2..nak manja ke.. ibu tak kisahnya. Yang pasti terhibur melihat segala gelagat dia dan rasa puas dia membesar depan mata.

4 Ulasan:

  • Di 18 Ogos 2008 10:31 PTG, Blogger IdaShah berkata...

    dlm byk2 bola. bola takraw yg amirul pilih yer

    yelah melayan ank bole ilang stress melayan boss bole stress sgt2 hiks..

     
  • Di 19 Ogos 2008 1:58 PG, Blogger shafa berkata...

    Biasa la anak2 nie, kl kita ada dekat umah mula dia buat perangai. Nak bermanja ngn parent dia kan. Asyik kne tinggal jer tiap2 hari kan. Terpaksa la melayan kerenahnya.

     
  • Di 19 Ogos 2008 8:52 PG, Blogger cutemiut78 berkata...

    ~ida~ ha'ah bola tu yang dia berkenan yg amat..bila tendang klu blh semua nak ditendang serentak. Layan boss bukan setakat stress je..blh jd gila..

     
  • Di 19 Ogos 2008 8:53 PG, Blogger cutemiut78 berkata...

    ~shafa~ memang pun, ngada2 dia menjadi2 bila parent dia kat umah. Kesiankan asyik kena tinggal je.. apapun tetap terhibur melayan kerenahnya.

     

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama